Puslapiai

2012-12-04

Spalvos irgi vitaminai

Na visi tie, kas žino apie mano siūlų dietą, turbūt kreivai šypsosi pamatę tokį vaizdelį. Na, bet turiu šiek tiek nuvilti, kad ne visi šie siūlai yra mano, o dalis jų buvo ir sesės. Tiesiog labai gražiai atrodė visi kartu....
Lietuviškos Litwool vilnos turėjau jau seniau. Pernai pabandžiau juos pati dažyti. Gavosi švelniai tariant keista spalva. Gal reikės kada pabandyt ištaisyti nevykusį bandymą. Bet tada man tie siūlai labai nepatiko. Mezgant ėjo kažkokie pūkai - šiukšlės, kurie graužė akis. Tad mezginį numečiau šalin ir vis burbėdavau kokia "nefaina" man ta vilna. Ir... šį rudenį teko keisti nuomonę [o man taip būna beveik visada, kad pabumbu ir tenka atsiprašyt]. 
Buvo pirmasis rudeninės depresijos etapas, kai labai norisi spalvų ir šilumos. Užsukom su sese į parduotuvę ir joje pilnos lentynos vitaminiškų spalvų siūlų. Kai sesė ėmė rinktis, aš  irgi negalėjau susilaikyt. Ai, galvoju, reik pabandyt dar kartą. Gal ten brokuoti buvo :)) 
Tai va, prisipirkom siūlų ir abi pradėjom megzti kojines. Siūlus gerai praskalbiau, labai dažė vandenį, bet liko mažai šiukšlių ir į akis šįkart nieks nelindo. Pati vilna nėra labai švelni, turi šiek tiek šieno likučių, bet labai gražios spalvos. Ypač man ta žalia patiko. O rožinę sruogą susukau į kamuoliuką ir nieko nebemezgiau. Matyt man užteko tos spalvos poveikio. Dabar lauks savo laiko, nors viena idėja jau kirba galvoje :)











Siūlai: lietuviška vilna (Litwool)
Sunaudota: 83 g. (žalios), 74 g. (mėlynos)

1 komentaras:

  1. Labai smagios spalvos :) Einu tikrinti, kokie ten siūlai. Po tankų man irgi reikia tokių vitaminų :D

    AtsakytiPanaikinti