Puslapiai

2014-12-16

Tradiciniai Mezgimo zonos mainai

Viena iš kalėdinių tradicijų man tampa mezgėjų mainai "Mezgimo zonoje". Tie šie, tiek Daivos mainai, man visuomet atneša į namus kalėdinę nuotaiką. Ruošimasis, laukimas, o tada džiaugsmas... Ir visa tai gruodžio pradžioje, kai iki tikrųjų švenčių dar yra likusios vos ne trys savaitės.

Šiemet labai laukiau mainų (labiau nei įprastai) ir vis spėliojau kokia gi tema bus. Pirštinės buvo, kaklo aksesuarai buvo, kojinės ir blauzdinės taip pat buvo... Mąsčiau, kad arba ratas turi suktis iš naujo (megztinių juk nemegsim), arba turi būti kepurės. Bet vis atmesdavau šią mintį, nes kažkada Sonata yra sakius, jog "kepures labai sunku pataikyt kitam žmogui, todėl mainuose jų nebus"... Bet turbūt ne veltui yra tas posakis "niekada nesakyk niekda" :) Šių metų tema - kepurės :) 
Kepures aš mėgstu. Ir megsti jas man visai smagu, kad sumąstau modelį. Tik šįkart modelį rinkau labai ilgai. Vos ne iki paskutinės dienos nežinojau nei spalvos, nei rašto, nei formos. Peržiūrėjau visus "palaikintus" modelius, ieškojau naujų, ir atrodė nė vienas negražus. Kol vieną vakarą, gulėdama lovoj ir maigydama telefoną (nes kankino didelis nerimas ką gi megzt :)) ), netyčia aptikau visai paprastą, bet man labai gražią kepurę. Iš karto sugulė spalvos, žinojau kokius siūlus imt. Kitą vakarą ėmiausi darbo, o dar kitą dieną kepurė buvo baigta. Bet aš labai dvejojantis žmogus, tai ėmiau mąstyt, kad gal nepatiks, netiks ar pan., todėl sumąsčiau dar vieną kepurę numegzt :) Numezgiau, bet pasitarusi su vienu protingu žmogumi (ačiū, Rasa), galutinai nusprendžiau dovanoti pirmąją :) 
Tai štai, mano kepurė buvo tokia :) Didelė, šilta ir su bumbulu...




O aš gavau štai tokią :) Ir įdomiausia tai, kad pati sau kepures dažnai numezgu tai šiek tiek per dideles, tai mažokas, tai siaurokas, tai dar kažkokias ne tokias. Nešiot galima, bet netobulos. O ši tikrai puiki: tiek ilgis, tiek plotis, tiek forma... O raštą buvau nusižiūrėjus irgi jau seniai, tik niekaip neprisiruošiau nusimegzt. O dabar jau ir nebereikės. Ačiū, Gitana, kepurė tikrai mane labai džiugina :)


 Žalia kepurė: siūlai Drops lima ir Big Delight, modėlis as the leaves begin to fall


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą