Puslapiai

2015-09-26

Beveik metų projektas

Kartais kuo paprastesnis mezginys, tuo aš ilgiau su juo krapštausi. Nesvarbu ar tai būtų kepurė lygiu raštu, ar pirštinės be piešinių, ar megztinis. O pastaruosius aš labai mėgstu. Jie man patinka su pynėm, kiauraraščiu, dailios formos, gražia apdaila. Bet geriausiai pati jaučiuosi su tokiais beformiais, neaiškių spalvų, neįmantraus silueto. Tokiais, kur tinka važinėtis dviračiu, trintis namuose, o į darbą geriau būtų su tokiais neiti (nors aš dažnai nepaisau šios taisyklės). Ir jau seniai apie tokį galvodavau, bet megzti nesiryždavau, nes bijojau, kad bus nuobodu.

Pernai gavusi prabangią dovaną - Rowan Silkystones siūlus, iš to džiaugsmo nežinojau ką čia tokio megzt. Pabandžiau vieną modelį - netiko siūlai. Tada kitą - vėl siūlai su raštu nesiderino. Galiausiai nusprendžiau, kad man reikia tokio pačio megztuko, kur mačiau kartą Mezgimoj zonoj pasipuošusią moterį. Berods net ir iš tų pačių siūlų. O megztukas paprastas - nuleisti pečiai, laisvas per liemenį, siauros rankovės (bent jau tokie prisiminimai). 
Atrodo viskas paprasta. Bet aš tą paprastumą ardžiau nei daug, nei mažai - 5 kartus. Mezgiau metus (tiesa, žiemos laikotarpiu mezginys miegojo). Kai pasižiūri, tai neįtikėtina ką čia veikt taip ilgai. 
O jei apie siūlus ir patį megztuką, tai kol mezgiau, man labai patiko. Neplonas siūlas, mezgasi gan greitai (metus laiko !!! :) ), gražiai pamarginas, bet ne per margas, turi subtilaus blozgesio, kuri šilkas suteikia, bet... vienas minusas, nelabai laiko formos. Bent mano megztukas visiškai jos nelaiko. Po mezgimo ploviau du kartus, kol sugebėjau lygiai išdžiovint apačią :) Nes pirmąsyk kažkaip kreivai sudėjau ir vienas šonas tapo  10 cm ilgesnis, nei kitas. Po to jau išdžiuvo gerai, bet nešiojimo metu į kurį šoną labiau patempiu, tas ilgesnis ir būna. Nors nepaisant to, man vistiek jis labai patinka.  Ir visai tas siūlas ne vasarinis, man tai toks rudeninis labiau. Kai rytai ir vakarai vėsūs, o dienos šiltesnės, tai toks mezginys pats tas. Ne karšta, bet visą dieną maloniai šilta.









Siūlai: Rowan silkystones 

3 komentarai: