Puslapiai

2013-08-30

Lino ir alpakos duetas

lininiai siūlai

Tik atšilus orams, kaip iš gausybės rago pasipila lininiai mezginiai. Spėju, kad šios vasaros tendencija buvo maišyti liną su kuo nors. Ši banga neaplenkė ir manęs, nes visos geros idėjos labai greitai užkrečia. Be to, gal toks mezginys ir praktiškesnis, nes galima nešioti ne tik vasarą, bet ir kitais metų laikais....
linas ir alpkaVerčiau savo spintos turinį ir mąsčiau kokį mišinį galėčiau daryti aš. Kai į rankas įkrito alpakos kamuoliukas, supratau, kad su juo ir vyks mano eksperimentai. Dar radau dviejų spalvų lino likučius, pasibančiau, viskas puikiai derėjo ir beliko išsirinkti modelį.
Kadangi visas šis reikalas vyko gan seniai - pavasarį, tai pats laikas padiktavo, kad reikia paprasto modelio, kurį galėčiau narpliot kelyje, nes atšilus orams kelionių vis daugėjo...
Be ilgų dvejonių pasirinkau Mellow sweater modeliuką. Pats modelis tikrai labai paprastas, man labai gražus, tik dabar kai galvoju, galėjau jį megzt kiek didesnio numerio virbalais, kad būtų kiek minkštesnis, na toks labiau sudribęs. Nes dabar gavosi toks tvarkingas megztukas.  Bet bus į darba... :)
Iš viso maišiau tris lino spalvas ir alpaką (trečia lino spalvą įsigijau per klaidą. Pritrūkau siūlų, bet atėjusi pirkti neatsinešiau likučio. Tad iš akies nusipirkau ir aišku tai buvo visai kitas atspalvis). Viską sumaišius gavosi labai gražūs perėjimai. O linos kietumas dingo alpakos minkštume, bet pats mezginys šiek tiek tvirtesnis ir labiau išlaikantis formą. Vienas kitą papildantis duetas.
Nežinau kas yra, bet kol kas neprisijaukinu šio mezginio. Per vasarą buvau užsidėjusi du kartus. Abu kartus kai jį fotografavau :) Pirmos nuotraukos buvo man negražios, tad labai ačiū Sonatai, kad įkalbėjo mane dar kartą jį apsirengt ir surengė antrą fotosesiją. Dabar jau kiek geriau, ir mano nuomonė apie megztuką pasitaisė ;) Gal net nešiot pradėsiu ...


linas ir alpaka






Siūlai: Alpaca ir lietuviškas linas
Modelis: Mellow sweater

8 komentarai:

  1. Labai gražus, puikiai tinkantis megztukas. Tokį tik nešioti ir nešioti, kol dar nesinori storo vilnonio kailio :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. dėkui, Agne :) Tikiuos, kad kiek atvėsus orams ir bus mėgstamiausias mano drabužis...

      Panaikinti
  2. Labai ,,maloniai,, atrodo. Ar aprasymas yra prie modelio?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū :) Taip, aprašymas yra čia: http://www.pickles.no/mellow-sweater

      Panaikinti
  3. Labai gražiai atrodai :)

    AtsakytiPanaikinti