Puslapiai

2013-09-24

Man tikrai jau reikia pirštinių

Dvi savaites atostogavau. Ten kur labai šilta ir daug saulės. Draugai vis skundėsi, kad Lietuvoj taip šalta, oi kaip šalta, visi tik serga, kosti, traukia šiltus rūbus, perka vilnones kojines...
Bet, kai sėdi šiltai, tai tikrai negali suprasti, kaip šalta gali būti :)

Prieš skrydį apsirengiau visus turėtus šiltus drabužius, kad nebūtų temperatūrų šoko. Nusileido lėktuvas. Išeinam į lauką ir pirma mintis buvo: "Man reikia pirštinių ir kepurės!!!"
Nu tikrai kaip šalta. Ir namie, ir lauke... Ar čia visiems taip, ar tik man?
Čia jau antros mano optinės pirštinės. Man labai smagu jas megzti ir matyti kaip skirtingos spalvos papildo viena kitą ir kaip lengvai galima sukurti skirtingas nuotaikas.
Mezgiau iš dvigubo teksrenos vilnonio siūlo. Anksčiau buvau mezgus tik iš viengubo, tai patiko, bet dvigubas, tai gal kiek per storas. Na, bet čia pirštinės, jos juk gali būti storos ir šiltos :)




Siūlai: Teksrenos vilnos ir lenkiška vilna
Modelis čia

6 komentarai:

  1. Šiandien jau mačiau žmones stotelėj su kepurėm ir pirštinėm :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. jau laikas pirštinėms, ypač kai tokios gražios:))

    šiandien aš jau irgi ėjau su kumštinėmis vilnonėmis labai gražiomis pirštinėmis :)

    AtsakytiPanaikinti