Puslapiai

2013-10-08

Spalvotas ruduo

Norėčiau, kad ruduo būtų visad būtų toks, koks nuotraukoje. Be apniukusio dangaus, be purvo ir lietaus...
Jei ruduo neatsineštų vis labiau vėstančio oro, tai turbūt būtų mėgstamiausias mano metų laikas. 
Vien dėl visos spalvų paletės aš jį taip mėgstu. Nors rudenį ir taip daug spalvų, bet kažkodėl man jų vieną dieną norėjosi dar daugiau. Tad išsitraukiau Noro siūlų kamuoliuką ir štai kokia paprastutė, bet labai spalvinga kepurė atsirado (nors dabar galvoju, kad gal iš tiesų mane įkvėpė visa krūva nuostabiųjų Daivos kepurių). Šiaip nesu kepurių mėgėja ir su šia dar vaikštau nedaug, bet nuotaiką man ji labai pakelia :)




Ir dar smagu, kad ją galimą nešiot iš dviejų pusių.




Siūlai: Noro...

8 komentarai:

  1. kaip tau tinka spalvos!!! ojėj, tau reikia dar daugiau spalvų, daugiau Noro :)))
    labai graži kepurė :) ir šitas spalvynas man labai prie širdies :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. ta miško nuotrauka - nereali

    AtsakytiPanaikinti
  3. ačiū :)
    man Noro irgi labai patinka :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš net nepagalvojau, kad tas peizažas tikras, kol viso įrašo neatsidariau...;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Gražu. Aš gal ir kada prie tų Daivos kepurių mezgimo prieisiu. Kol kas tik žaviuosi.

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ruduo be lietaus - ne ruduo :) Reikia lietucio kartais, tada saulute labiau vertinam.
    Ir kepures Noriau dedames ant galvu, kai oras vesta. Vivat Ruduo !

    AtsakytiPanaikinti