Puslapiai

2015-01-15

Raudonos

Raudona spalva man asocijuojasi su Kalėdomis, žiema ir šiluma. Visokius daiktus ir daiktelius raudonos spalvos labai mėgstu, bet megzt iš tokios spalvos siūlų tenka retokai. Gal ne visada randu patinkantį atspalvį...

Šį Sirri vilnos kamuoliuką, kuris buvo ne kaip įprasta 2 ar 3 gijų, bet net 5, turėjau jau labai seniai, bet niekaip nesugalvodavau ką megzti iš tokio storo siūlo. Be to ir kiekis buvo tikrai nedidelis. Tad siūlas gulėjo ir liūdėjo, aš jį vis pavartydavau, o minčių taip ir neturėdavau.
O po Kalėdų kažkaip netikėtai užsimaniau kokių raudonų, paprastų pirštinių. Be jokių spalvotų raštų, panašių kaip vaikystėje nešiodavau. Taip ir išaušo penkiagijės Sirri šlovės valanda. Kamuoliuko užteko abiems pirštinėms, bet pirštams neliko nieko. Teko derint 3 ir 2 gijų skirtingų spalvų Sirri vilną, bet visai man patinka tie žaismingi pirštai.
Siūlas šiukštus, megzt man nelabai malonu buvo, išplovus sušvelnėjo, bet užtat rankoms tikrai šilta :)
Kai numezgiau pirštines susidūriau su sunkumais fotografuojant. Fotoaparatas, kaip užsispyrusi ožka, niekaip nenorėjo dirbti: nefokusavo raudonos spalvos ir nuolat ją iškraipydavo. Pagaliau, po trijų fotografavimų spaudžiant 13 laipsnių šaltukui, gavosi kažkas panašaus į realybę. Bet sukėlus nuotraukas į čia, pamačiau, kad spalvos dar kartelį pasikeitė. 
Tai nežinau, arba mano darbo monitorius rodo kitaip, arba keliant nuotraukas, pats googlas jas kažkaip sumažin,o nuo ko pasikeitė spalvos. Pirštinės - raudonos, be jokių "ružavų" užuominų :)











2 komentarai: