Puslapiai

2011-10-25

Kepurės kepuraitės...

Vos pradėjus gelsti lapams, kristi pirmoms snaigėms ar kaltis žolei labai tinka įvairiaspalvės kepuraitės, beretės ir kiti galvos apdangalai, ne tik saugantys nuo vėjo, šalčio ar sniego, bet ir puošiantys :)
Visuomet maniau, kad megzti kepurę - labai sudėtinga ir tikrai niekada to nebandysiu. Bet ir vėl suklydau [kaip ir su daugeliu dalykų mezgime :)].

Skara (siūlai: Delight)
Kai mano garderobe atsirado Delight'o skara , kažkaip sukirbėjo mintis, kad galbūt reikėtų prie jos ir kepurės. Kadangi ta mintis labai kirbėjo - nusipirkau siūlus. Tada ilgai brandinausi mezgimui, nes man labai sudėtingai atrodė kepurės formavimas, rašto pritaikymas ir pan. Galiausi ryžausi, pradėjau, ir... numezgiau [aišku, siūlų pritrūkau  spalvos mano nebebuvo, bet, visa laimė, buvo panašių]. Pirmas mano "blynas" gal ir ne idealus [įsivaizdavau kiek kitokią], bet šiltas ir dera prie skaros :)
Modelis: pagal http://www.woollywormhead.com/meret/ (šiek tiek padidinta ir perdėliotu raštu)

Bemezgant pirmąją, iš karto gavau užsakymą antrajai. Situacija sunkoka, nes sutikau, bet suveikė mano didžiausias minusas: garsėju savo nesugebėjimu kažką išsirinkt, o čia reikėjo išrinkti siūlus ir spalvą svetimam žmogui. Ilgai vaikščiojau po parduotuves, rinkausi, čiupinėjau, tariausi, bet kai siūlus nupirkau ir nusiunčiau pasižiūrėt, pasirodo spalva buvo ne ta :( Liūdna, nes negalėjau megzti, o siūlai buvo labai malonūs.... Taigi, į siūlų paieškas leidomės abi, o rezultatai bus šiek tiek vėliau, nes kol kas viskas dar tik "gaminama" :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą