Puslapiai

2012-03-26

Paulie arba braškės šokolade

Man šis siūlų derinys nuo pat pradžių priminė braškes šokolade :) Nes abi spalvos gan ryškios ir labai smagios. Tad mezgant, dažnai iškildavo raudonų, vasara kvepiančių braškių, aplietų šokoladu, vaizdas.Taip megzt buvo daug lengviau, užsisvajoji ir kokios penkios eilės jau numegztos...
Bet aš džiaugiuosi pabaigusi. Buvo tikrai labai smagu megzt, ypač kai žinai, kad tą darau ne viena. Nes kankino smalsumas, o kaipgi kitoms gausis...
Tai pirmas mano megztas  megztinis pagal aprašymą, nuo kurio stengiausi nenuklysti. Aišku, kažkiek įdėjau ir savo minčių :)
Vakar visą dieną mąsčiau, ar man lengviau taip megzt, ar sunkiau. Tai dar nenusprendžiau :)
Šiek tiek papasakosiu apie patį procesą. Mezgiau S dydį ir šiandien labai džiaugiuosi, kad nemezgiau M, nes prieš skalbimą mano Paulie atrodė štai taip [atsiprašau už nelabai kokybišką nuotrauką, bet čia bandžiau pati fotografuotis]:

Neskalbtas Paulie
Tada išploviau, padžiovau ir sekmadienį radau gerokai paaugusį megztuką. Ir "paaugo" jis gal keistai, tik per kai kurias vietas: kokius 8 cm į ilgį, tiek pat rankovių ilgis, neblogai paplatėjo krūtinės da;y, gal šiek tiek per liemenį. Ir kas baisiausia (bent jau man) - labai suminkštėjo. Labai. Dabar mano Paulie švelnutis, bet toks pats ir skystutis, kas man nelabai patinka.



Megztinio perteklius slepiasi nugaroj :)
Saga
Sagas įsiuvau senas - iš mamos sagų dėžutės. Bet turbūt teks ieškoti naujų, nes išskalbus megztinį šios sagos tapo per sunkios :( Tai dar bijau ar neteks man keisti ir pačio sagų dydžio, o tai reiškia, kad reikėtų permegzt ir kraštelį.
Tiesa, apie kraštelius. Tiek rankovėse, tiek megztuko apačioje ir sagų dalyje jis gavosi dryžuotas. Man dryžiukai šiaip patinka, bet šįkart teko taip elgtis ir iš "vargo", nes rudų siūlų vos užteko (liko tik 2 g.). Na tai vienas iš mano nukrypimų šiame megztuke (kitas - nuiminėjau daugiau akių ties liemeniu, nei aprašyme siūloma).
Dar liko 62 g. siūlų ir mąstau ką su jais nuveikt. Gal kokia kepuraitė išeitų... nors turbūt nelabai, arba labai maža...

Kiti Paulie atrodo taip (trūkstamos aktyvios nuorodos atsiras, kai tik bus nuotraukos):
Agnės
Mk
Kibirkštėlės
Rasaulės
Marselio
Eglės-saulytės
Restar


---------
Mano Paulie siūlai Elen cashmere, sudėtis: 25 % kašmyras, 35 % vilna, 5 % šilkas, 35 viskozė.
Sunaudota: 438 g.

13 komentarų:

  1. Hm, viskozė aišku linkusi "tįsti", bet vilna turėjo stabilizuoti.
    Nors man (kiek galiu spręsti iš nuotraukos) po skalbimo dar labiau patinka.

    AtsakytiPanaikinti
  2. pats ilgis tai ir man patinka. tikėjausi, kad pailgės, tai ir mezgiau trumpesnį, bet nelabai patogu, kai pečiai nutįso. O gal priprast reikia :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Labai smagiai atrodo žieminės braškės, laukiančios pavasario. O dėl patįsimo: aš pati planuoju megztinio kraštą prieš apykaklę (toje vietoje kur uždėjau akis) apnerti vąšeliu blogojoje pusėje ir kiek sutraukti. Gal ir tau padėtų, pečių linija pakiltų. Kažkaip galvoju, kad šiam modeliui formos nekeičiantis siūlas ir tinka.
    Manasis dar ir neplautas nuo svorio pailgėjo. O išplausiu, kai panešiosiu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Na aš pradžiai pabandysiu kelis kartus apsirengt jį. Gal priprasiu :) Nors kaip MK rašė, kad ją trikdo megztuko trapumo jausmas, tai man irgi panašiai - trapumo, tįsumo, net nežinau. Toks keistas. Jei nepriprasiu, tuomet teks pasinaudoti tavo pasiūlymu.

      Panaikinti
    2. Agne, pasinaudojau tavo patarimu :) ačiū labai už idėja, nes pati nebūčiau sugalvojusi :) tikrai šiek tiek pakilo pečių linija.
      Dar sutrumpinau rankoves, persiuvau lengvesnes sagas, tai kažkiek bendras vaizdas pagerėjo.
      Bet supratau, kad tai ne pats idealiausias mano megztukas, bėda yra netinkami siūlai... Nežinau, ką iš jų reikėjo megzt, bet Paulie jie netinka, nes per minkšti, arba gal man reikėjo labai plonais virbalais megzt. Na bus pamoka čia man, kad siūlus atidžiau rinktis, ne tik pagal spalvas :)

      Panaikinti
  4. Man labai gražus! :) o sagos tikrų tikriausia vertybė :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tikrai taip :) jei ne šitam megztuke, tai kažkur kitur jos tikrai bus įsiūtos ir panaudotos dar. patinka man jos labai.

      Panaikinti
  5. Pirmoj nuotraukoj siūlų kamuoliukas atrodo kaip šokoladinis keksiukas :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. taip :) man šie siūlai labai patiko, nes bemezgant gaudavosi tai gėlytės iš jų, tai keksiukai. labai gražiai išsivyniodavo...

      Panaikinti
  6. Labai dailus megztinis, spalvos labai "skanios" ir gražiai sugulė. Man turbūt pats gražiausias iš visos kompanijos

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai labai gražus megztukas!
    Sėkmės mezgant kitą :)

    Elena/Kibirkštėlė

    AtsakytiPanaikinti