Puslapiai

2012-06-13

February Lady Sweater pabaiga

violetine_alpaka
Na va, pagaliau prisėdau parašyti šį įrašą, nes jau naktim mane sąžinė graužė, kad terminas baigėsi penktadienį, o įrašo kaip nėr, taip nėr... Tad paskutinę minutę prieš skrydį bandau sudėliot žodžius ir nuotraukas :)
Mezgėm vasariškus megztinius žiemišku pavadinimu February Lady Sweater
Dalyvių buvo nei daug nei mažai: Aš, Laima ir Sonata. Žadėjo prisijungti Agnė ir Juicyknitsbet iš jų jokių žinių kol kas neturiu :) Galbūt sau patyliukais mezga ir mums nerodo :)

Taigi, megztiniai jau baigti, o rezultatai atrodo taip:

Laima mezgė megztinį, bet galiausiai gavosi liemenė. Gal ir neblogas sprendimas. Bent jau nereikėjo kankintis su rankovėmis [čia aš labai vargau :)]. Kartais tikrai labai norisi užsimesti kažką jaukaus, švelnaus ir šilto, bet ne per daug, tad ši liemenė manau pats tas. 


Sonatos labai gražios spalvos, dailutis megztinukas. Ir tos nuostabios gėlytės pirmos nuotraukos fone... Ech, kvepia vasara. Būtent tokia, kokia yra šiandien :) Ir dar prie megztinio priderino puikų kaklą, kai bus vėsu. 


meniskas_mezginys

megzta_rankomis

megztas_kaklas




hobis_mezgimasManiškis atrodo taip. Visi mano bambėjimai, kad gausis labai uždaru kaklu megztukas nepasitvirtino. Po plovimo iškirptė gavosi tikrai gan atvira. Ir aišku, beveik tradiciškai megztukas man gan daug pasitempė į apačia, tad mąstau, kad jį patrumpinsiu, kai turėsiu laiko. Nes tie nutįsę kampai man nelabai gražu. Rankoves dariau pagal save - ilgas, nes turėjau siūlų ir kažkaip norėjosi ilgesnių. Ir keista, bet man šis megztinis šiek tiek "kanda" :)

sagos_su_taskeliais



kiaurarastis_vasarinis

vasarinis_nertinismegztas_vasarinis_rubas

Labai džiaugiuosi ir šiuo mezgimu kartu. Buvo smagu, tikiuosi vėl ką nors pasiorganizuosim...


Modelis: February Lady Sweater
BabyAlpaca Silk, 70 % Baby Alpaca, 30 % Mulberry Silk, spalva 6347
Sunaudota: 390 g.

7 komentarai:

  1. O aš vis dar neapsisprendžiu, iš kurių siūlų man FLS megzti. Taip kad taip ir neprisijungiau prie šio KAL. Per greitos jūs čia man visos.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kokios gražios tavo megztuko sagytės :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Vat vat - spartuolės :) Ir megztukai/liemenės puikios.
    Aš ir dar tik apie siūlus mąstau ir žiūriu, kaip čia įterpti šį megztuką į darbų sąrašą :) Gal visgi galios tas BIRŽELIO 31 dienos (lyg tokia būtų, chi chi) terminas ir spėsiu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Aš irgi žiūriu ir renkuosi siūlus. O tuo metu mezgu kito rankoves. Reikia dar nuspręsti, ar šis megztinis turėtų būti vasarinis, ar skirtas vasariui...

    AtsakytiPanaikinti
  5. o aš išardžiau apačią :) pagalvojau, kad nepatinka man tokia. kažkokia siaura ir nutįsus. permegsiu :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ačiū už kompaniją :)
    Labai gražūs megztukai! O nuotraukos viena už kitą gražesnės :))

    AtsakytiPanaikinti