Puslapiai

2012-10-01

Londono rūkai

skaros_modelis
Pirmąsyk skridau į Londoną, turėjau kamuoliuką siūlų, virbalus ir kelias laisvas valandas. Mąsčiau koks miestas mane pasitiks ir kažkodėl galėjau įsivaizduot tik rūką, ūkaną ir lietų (knygų ir filmų įtaka...). 
Nors visos viešnagės metu saulė švietė gal net didesnę laiko dalį, nei lijo, skarai pavadinimas prilipo. 
O rodau tik dabar todėl, kad nenorėjau išduot dovanos, kol ji nebuvo įteikta.


žiemos_mezgimas

mezginys

siūlai_skarai


Siūlai: Lang Yarns Jawoll Magic Dégradé
Sunaudota: 100 g.

3 komentarai:

  1. O ar galima su virbalais į lėktuvą?
    Graži skara! Iš kur tokie ypatingi siūlai?

    AtsakytiPanaikinti
  2. Galima su virbalais i lėktuvą. Aš niekad be virbalų neskrendu. Nors tiesa, mano vienai draugei italai oro uoste virbalus atėmė. Ji turėjo juos nuo kiauriaraščiu megztos skaros nuimt, nuo to laiko labai pyksta ant italų ir burnoja, jog daugiau į Italiją nebeskris.

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš ir visad su virbalais, tiesa, ne metaliniais, o mediniais. Italijoj iš manęs neatėmė :) matyt pasisekė :)
    siūlus pirkau pernai keliaudama po Latviją. šiaip čia man rodos dar vieni kojininiai siūlai, bet labai man jie patiko.

    AtsakytiPanaikinti