Puslapiai

2014-01-27

Kepurių sezonas


Šiemet numezgiau daug bepirščių ir daug kepurių. Turbūt liga. Kai užsikabinu, tai nebegaliu sustoti. Kartais užkabina modelis, kartais siūlai, o kartais ir tai ir tai.
Arba būna, kad mezgu mezgu ir ką nors sugalvoju, bet į vieną daiktą dažniausiai visų idėjų sukišt neįmanoma, tai tada gimsta naujas, kažkuo panašus, bet ir šiek tiek kitoks.

Gruodį labai pergyvenau dėl šilto oro. Numezgiau daug kepurių, o jų nereikia... Nors iš tiesų, aš kepures nešiojau. Net ir storas, nes vaikštant su šuniu labai smagu, kai galvai, kaklui ir rankoms šilta. Bet nemažai kepurių šiemet buvo skirta sesei, ir aš jos klausdavau, kodėl tu be tos ar kitos kepurės (nes norėdavau jas nufotografuoti :)) ). O ji man atsakydavo: " su ta per šalta, o su ana per karšta". Niekaip nesuprasdavau to skirstymo, nes abi vilnonės : Na, bet kiekvienam skirtingai. Kaip ir vilna, vienam kanda, kitam ne.

Bet... pagaliau atėjo sausis ir kepurės tapo labai reikalingos.
Šią aš vadinu "keksiuku", o kadangi Aistė ir yra keksiukų ir kitų skanumynų karalienė, tai jai ji labai tinka.







 Bet kai aš numezgu kokią nors ryškesnę kepurę, tai Aistė vis klausia: "o tu negalėtum numegzt kokios nors normalios, pavyzdžiui pilkos ar šviesiai rudos? :)". Man aišku labiau patinka megzt spalvotus daiktus, bet kartais pasiduodu ir masinėms nuotaikoms, tad numezgiau ir kai ką pilko, bet... su spalvotu bumbulu :)


O po šios atsirado šis komplektukas pusseserei :) Ji norėjo kažko juodo, bet buvo įkalbėta rinktis bent jau tamsiai pilką. Reikėjo šiltos kepurės ir baktuso, į kurį įmaišiau šiek tiek spalvos, nes galvojau, kad vienos pilkos tikrai bus per daug. Gavosi toks šiltas, minkštas ir jaukus komplektas.







O čia viena iš Kalėdinių dovanų, nukeliavus draugės mergaitei. Labai gaila, kad nepavyko nufotografuot ant mergaitės galvos. Galbūt vėliau...




Siūlai: 1. GGH Wollywasch 2. Drops Karisma 3 ir 4. Drops Lima 
Modelis: 1 Little scallops,  2 ir 3 įkvėpta šio modelio Rikke Hat, 4. Pippa Toque


9 komentarai:

  1. taip žiema, reikalauja jau kepurių ir pirštinių)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kaip gerai, kai teisinga žiema prasideda. Nors kai nužvelgiu žmonių galvas ir rankas troleibuse, rezultatai, deja, nedžiugina. Pirštinių dar galima raštuotų ar šiaip įdomesnių pamatyti, o su kepurėmis labai sudėtinga... Smagu, kad tu tokiais grožiais puoši aplinkinius. Yra šansų pamatyti įdomesnių kepurių.

    AtsakytiPanaikinti
  3. tai kad ir maniškės tokios pilkokos :) vos kelios spalvingesnės:)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Oi kaip man ta pirmoji saulėta citriniukė patiko! Ir sau tokios užsinorėjau... :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. man ji irgi patinka :) mezgiau ją sau, bet kai sesė pasimatavo supratau, kad ten ne mano, o jos spalvos :)))

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai gražu! O aš šiemet šalikus mezgu. Vienas už kitą margesnis gaunasi :) Spalvų terapija vidury žiemos labai svarbu.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū :) šalikai irgi yra gerai, o ypač spalvoti.

      Panaikinti