Puslapiai

2014-01-09

Šiek tiek sniegelio


Nors nesu didelė žiemos mylėtoja, bet sniego šiemet trūksta net ir man. Visai smagu buvo tas tris dienas, kai pievos baltavo, o ne žaliavo :) Bet bijau ir prisikalbėti, kad kai jau užsnigs, tai jau iki gegužės džiaugsimės sniego seniais, rogutėmis ir "zuikių gaudymais" ant nebarstytų šaligatvių:)

Kažkas jau sakė, kad tapau bepirščių maniake. Na ne visai, bet tikrai nemažai šį sezoną jų mezgiau, nors man atrodo, kad jos labai geras dalykas tokiems orams. Bent aš pati normalias pirštines nešiojau tik kokias penkias dienas, vis dar vaikštau su tokiom.
Nors mezgu iš įvairių siūlų, bet šiuos vis praleisdavau. Tačiau turiu pripažinti, kad tikrai smagus siūlas. Labai lygiai sugula. Net sesė į tai atkreipė dėmesį, kad šios daug lygesnės ir švelnesnės, nei visos kitos :)







Siūlai: Drops merino extra fine
Sunaudota: 60 g.
Modelis: KIS mitts

4 komentarai:

  1. Erzini su sniegu? Vat ir negirsiu tavo bepirščių, nors jos ir labai gražios... Aš dar jokių pirštinių nenešioju, nors taip norėtųsi kokias raštuotas išsitraukti. Gal visgi ateis ta žiema ir galėsim savo žieminius mezginius išsitraukti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. neerzinu :))) tiesiog taip jau išėjo :)
      tikrai ateis žiema, ir sniego bus. aš net neabejoju :) kažkodėl manau, kad po kokio mėnesio visi mano įrašai prasidės bumbėjimu "kada gi baigsis ta žiema" :))))

      Panaikinti
  2. aha, aš irgi esu pastebjusi, kad šitas siūlas labai jau labai lygiai sugula.
    p.s. gražios bepirštės ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū :) aš jau mąstau ką čia dar iš jo numegzt :))

      Panaikinti